Contact & FAQ
Bij Bolero Limonade Winkel zien en horen wij graag tevreden klanten. Onze klantenservice staat daarom ook altijd klaar om jou te helpen bij jouw vraag of probleem. Stuur ons een e-mail als je een vraag hebt, wij zullen dan ons best doen om zo spoedig mogelijk te reageren op je e-mail, doch binnen twee werkdagen.
1 Allergieën
1.1 Is het geschikt voor mensen met diabetes?

Onze producten zijn allemaal suikervrij, en is geschikt voor mensen die diabetes hebben.

1.2 Bevat Bolero gluten?
Al onze Bolero producten zijn vrij van gluten
1.3 Is het drinken van bolero veilig voor tijdens zwangerschap?

Je kan onderstaande link raadplegen voor een uitgebreide uitleg van het Voedingscentrum over zwangerschap en zoetstoffen.

Voor de link klik hier

2 Bereiding
2.1 Hoe maak je Bolero Limonade?
De inhoud van 1 zakje oplossen in water.

Indien je Bolero Limonade oplost in water in een plastic fles wordt het aangeraden dit eerst in een beetje water op te lossen. 
Bij gebruik van bruisend water word ook aangeraden de poeder eerst op te lossen in een beetje water daar er schuimvormings reactie kan plaatsvinden. 

Bolero Classic voor 1,5 tot 2,5 liter afhankelijk van Uw voorkeur
Bolero Sticks is geschikt voor 0,5 liter
Bolero Energy voor 0,25 liter

3 Bestellen
3.1 Ik wil mijn bestelling wijzigen, kan dat?
Als de wijziging geen effect heeft op het bedrag dat je hebt betaald en je bestelling nog niet de deur uit is gegaan dan kunnen we je bestelling wijzigen. Indien het een verhoging is van het originele bedrag wat je hebt betaald dan zetten we je bestelling tijdelijk op wacht, zodra de resterende betaling op onze onze rekening is bijgeschreven dan gaan we over tot het verzenden van je gewijzigde bestelling. Indien het een vermindering is van het originele bedrag dan zullen we de resterende bedrag terug storten op je rekening. Hou rekening dat een wijziging invloed kan hebben en je alsnog verzendkosten dient te betalen indien het totaalbedrag onder het gratis verzonden vanaf bedrag komt.
Via mijn account kan je een ticket aanmaken voor het doorgeven van wijzigingen, indien dat niet lukt stuur dan een mail naar Info@bolerolimonadewinkel.nl
3.2 Zoveel smaken ik kan geen keuze maken heb je advies voor mij?
Met zoveel smaken is het altijd moeilijk om te kiezen, daarom hebben wij pakketten samengesteld om het je makkelijker te maken. Zoals de top 12 en top 24 smaken proefpakket, of de gratis 4 smaken proefpakket je betaald alleen voor de verzending. En als je echt een durfal bent dan ga je voor de 58 smaken proefpakket.
4 Betalen
4.1 Hoe kan ik alsnog betalen wanneer er iets mis is gegaan tijdens het betalen?

Is je betaling mislukt of wil je met een andere methode betalen dan verzoeken wij je om in te loggen op onze webwinkel.
Via de voorpagina kun je bij "Mijn account" inloggen.
Als je nog geen account hebt dan kan je "Een account aanmaken" onder dezelfde email die je hebt gebruikt tijdens het bestellen.
In "Mijn account" staan alle bestellingen inclusief de niet betaalde facturen. Klik op "Nu betalen" achter de openstaande order en volg de stappen.

4.2 Ik wil via bankoverschrijving betalen kan dat?
Als je liever via een bankoverschrijving wilt betalen is dat zeker mogelijk. Klik hier voor de bankgegevens.
Vermeld in de opmerkingen jouw ordernummer in de vorm van ORD en daarachter de nummer bijvoorbeeld ORD12345
4.3 Welke betaalmethodes zijn beschikbaar?
Voor alle betaalmethodes verwijzen we je naar de volgende pagina Klik hier voor link
5 Houdbaarheid
5.1 Hoe lang is Bolero Limonade houdbaar eenmaal aangemaakt?
Na het aanmaken is het enkele dagen houdbaar in de koelkast.
Omdat Bolero limonade geen conserveermiddelen bevat raden we aan Bolero Limonade binnen 48 uur te nuttigen.
6 Ingrediënten
6.1 Welke ingrediënten bevat Bolero

Via onderstaande links kan je voor elke bolero product de ingrediënten nakijken.

Bolero smaken van A t/m L

Bolero smaken van M t/m Z

7 Levering
7.1 Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
 NEDERLAND/BELGIE/DUITSLAND
Binnen 3 werkdagen na ontvangst van je betaling.
Je krijgt altijd automatisch een e-mail  met een track&trace link zodat je je order kunt volgen.
7.2 Wat zijn de verzendkosten

Informatie over verzendkosten verwijzen wij je naar de volgende link
Klik Hier

7.3 Ik heb mijn bestelling in brievenbuspakje nog niet ontvangen maar de status staat al op geleverd
Het is altijd vervelend als je pakket nog niet is ontvangen maar volgens berichtgeving staat het als geleverd. In zo een situatie zijn de volgende scenario's mogelijk.

1: Het brievenbuspakje is door een huisgenoot weggelegd --> Vraag na bij je huisgenoot
2: Het brievenbuspakje is bij een van je buren bezorgd. --> Ga langs de buren en vraag of ze post van jou hebben ontvangen
3: Status is automatisch gewijzigd naar "zending bezorgd", zonder daadwerkelijke levering. --> Vaak word het alsnog geleverd maar met vertraging, wacht nog 1 of 2 dagen af, zodra het alsnog niet word geleverd neem dan contact met ons op. Stuur een ticket via mijn account indien mogelijk anders stuur een mail naar Info@bolerolimonadewinkel.nl 
4: Je brievenbus is te vol, klein of te smal, je bestelling gaat dan terug de sorteerproces in. --> Leeg je brievenbus als je een bestelling verwacht hiermee voorkom je dat je bestelling niet aankomt, indien je brievenbus te klein of smal is geef het aan ons door. De minimale afmetingen voor een brievenbusingang is 26,5cm lang en 3,2cm hoog
5: Verkeerde adresgegevens doorgegeven tijdens het bestelproces waardoor bestelling op ander adres is geleverd. --> Ga langs desbetreffende adres en vraag naar je bestelling.
7.4 Ik heb niet alle bestelde producten ontvangen, wat moet ik doen?
Neem contact met ons op en we kijken dit even voor je na.
8 Retour en ruilen
8.1 Ik wil graag mijn bestelling retour sturen wat moet ik doen?
Ben je ontevreden over je bestelling of ben je van gedachten veranderd dan kan je jouw bestelling retour sturen. Stuur ons een mail naar Info@bolerolimonadewinkel.nl en wij helpen je graag verder.
8.2 Ik heb een verkeerde smaak gekozen kan ik het ruilen?
Indien je tijdig voordat je bestelling de deur uitgaat contact met ons opneemt, kunnen we de smaak omruilen voor een andere smaak. Maak daarvoor een ticket aan via je account hierdoor kunnen we je het snelst helpen en anders stuur een mail naar Info@bolerolimonadewinkel.nl
9 Sponsoring
9.1 Ik wil graag gesponsord worden kan dat?
Wij krijgen vaak vele verzoeken voor sponsoring, en wegens de aantal verzoeken kunnen wij helaas niet aan alle aanvragen voldoen. Wil je een aanvraag doen? stuur een mail naar info@bolerolimonadewinkel.nl
10 Telefonisch contact
10.1 Kan ik jullie bellen?
Je kan ons niet bellen, maar je bereikt ons het beste door ons een e-mail te sturen naar info@bolerolimonadewinkel.nl of neem contact met ons via onze webshop. We streven ernaar om binnen 2 werkdagen je vraag te hebben beantwoordt.

Heb je vragen omtrent je bestelling dan verzoeken we jou om via "Mijn account" bij tickets online je vraag te stellen. Deze vragen ontvangen wij direct,  en ze zijn gekoppeld aan je factuur en gegevens, zo kunnen we jou vele malen sneller van dienst zijn.
Neem contact op
* Verplichte velden